pengubat rindu



Assalamulaikum.


Hamboi lama sungguh tak upadate apa-apa berita kat sini kan. sungguh berlagak sibuk dengan kerja-kerja di sekolah sekarang. nah baru kau tahu kerja cikgu punyalah sibuk sampai tak sempat nak update belog. hahahaha . statement poyo sangat .


Yeaayyy esok dah start cuti sekolah. Dengar je loceng balik berdering tadi terus pecut balik negeri sembilan. sekarang ni I sedang mengupdate belog di makmal komputer sekolah suami. Solehah sangat u'olls datang sekolah teman suami sampai habis kerja. meow meow!! 


InshaAllah petang esok akan bergerak ke Pulau Pinang. honeymoon episod duaratustigapuluhkali dulu sebelum balik ke kampung halaman ku yang indah permai. bolehlah beli jeruk sekilodua kat kaum kerabat nanti :)





sekian update ringkas pengubat rindu . jumpa lagi :)




2 comments:

cha said...

mane u menghilanggg hee. aaa nak jeruk jugak pls :p

ada mokhtar said...

cha : busy sikit sekarang ni. inshaAllah akan buat comeback.. hahaha...