Hairstyles 2012-2013



Hello Gorgeous! 


Dah lama betul i tak ke salon dan rambut sekarang pun dah macam singa. Seram je laki i tengok nanti. Haha. Memandangkan bakal hidup berdua dan kena bersiap-siap agar sentiasa jelita di mata suami dan dah tak boleh serabai kusut masai, so petang nanti  i kena pergi salon. WAJIB! 


Jadi kena buat revision dulu sebelum ke salon. I nak style yang berbeza dari rupa sekarang. pastinya bukan perm sebab dah bosan dengan style rambut sekarang. dan tidak sama-sama untuk memotong pendek rambutku ini . sayang oi nak tunggu nak rambut panjang . Jom tengok hairstyle yang in untuk 2012 dan 2013. 


Chic long hairstyle . Okey terus reject yang ini. alasan dah pun dinyatakan tadi :)



Long hairstyle with layer



Long wavy hairstyle 


Refer this links : pinterest / hairii for more hairstyles . 


I lagi terpikat dengan wavy style. nampak soft but sexy at the same time. Jom serbu salon :)




3 comments:

BIE said...

waahh.. ni yg rasa nak trimmer rambut n pi salon ni.. hahaha.. rs dah lama x gunting rambut, sebab niat nk simpan sampai kawin nk buat sanggul ori dripada rambut sendiri.. hahaha *verangan

shura shushi said...

I suka wavy style tooooo :))

ada mokhtar said...

cik bie : hehehe.. jom pi wat treatment rambut before our big day :)

shura : yurp! sama taste la kita..