Kapten Steamboat & Grill @ Johor Bahru


Assalamualaikum . Entry kali bercerita tentang tempat makan lagi. Kali ni jom makan di Kapten Steamboat & Grill, Johor Bahru.


Pemandangan dari belakang restaurant. disebabkan i park kereta di belakang restaurant, so dapat gambar bahagian belakang jelah ye. 

Masuk je restaurant terus terpegun dengan decoration. sangat style hokey . tempat makan yang sangat selesa dengan pemandangan yang menarik. 


susan atur perabot .


as usual MR Ehem tengah sibuk dengan iphone nya. 


proses memasak sedang dilaksanakan. macam-macam pilihan makanan laut dan darat ada disediakan. i wajib ambil segala jenis daging & MR Ehem wajib ambil segala jenis seafood. 


sambil tunggu makanan masak boleh layan movie dulu. 


4stars untuk keselesaan. 3stars untuk kesedapan makanan. untuk yang terasa nak mencuba tempat makan baru boleh la datang sini. tapi kalau nak dijadikan tempat melepak yang biasa rasanya tak berapa syok pada i. i lagi suka buffet steamboat berbanding ala carte. 








5 comments:

cha said...

dulu kawan i chef kat sini hehe

ada mokhtar said...

best la.. mesti selalu lepak kat situ kan :)

Anonymous said...

tmpt mmg style..tp rs makanan de out..sory to said..dh 3x pegi..still no improvment..apepn hope 1day..taste makanan be more better..;)

Anonymous said...

buy xanax what is xanax half life - xanax bars u94

Anonymous said...

Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you helped me.

Feel free to visit my web blog ... visit us