shawls oh shawls




in love with leopard print 



akhirnya berjaya mengemas dan menyingkirkan sebahagian koleksi shawls yang sekadar penuh pada penyangkut tapi cuma pakai setahun sekali. itu pun kalau pakai. memang retis sangat kan. waktu nak beli terhegehhegeh. tapi tak pakai pun. 

lega bila nampak ada rungan kosong pada penyangkut tu. yeahh!! petanda baik untuk menambah koleksi berikutnya. terus kembali kepada perangai retis suka beli je. cukup cukup cukuplah ye membeli. ingatlah pada tudung bawal, syria dan tudung instant yang belum dikemaskini lagi tu. 

i akan cuba pakai semua yang tinggal pada penyangkut tu. tak mau pilih kasih lagi, asyik pakai shawls yang sama je. tapi kan, tapi kan.... apa nak buat dengan shawls yang dah disingkirkan dari penyangkut ye? 



3 comments:

BIE said...

wow,.. banyaknya shawl.. hehe..

*salam perkenalan.
bie follow awak ye. hope dapat share banyak info tentang B2B :))

ada mokhtar said...

bie : salam perkenalan dear :)

BIE said...

Thank you ada :))