saya nak jadi cantik : MiraQ



Nah kau! Melayang lebih tiga ratus petang ahad lepas semata-mata nak jadi cantik. Serius i dah tersangat buntu dengan masalah kulit i. dah bermacam produk i guna untuk hilangkan bintik hitam pada muka i. Haiiya!! sudah pening kepala.

Tetiba terus terpengaruh dengan iklah MiraQ, salah satu produk keluaran Healin. Mula-mula terasa ketaq jugak nak keluarkan duit beratus untuk produk yang i tak berapa pasti lagi kehandalannya. Tapi bila difikirkan balik, i kena beranikan diri jadi bahan eksperimen untuk diri sendiri. kalau tak cuba manalah dapat tau berkesan ke tak.


siap dapat free gift necklace tau. tapi ini bukan necklace biasa-biasa.


ini necklace luar biasa. Haha. Lip gloss necklace. senang dan sangat praktikal kan. cantik di leher dan cantik di bibir jugak. 2 in 1. 


sangat malu nak upload gambar ni sebenarnya. tutup muka dengan bantal sekarang jugak. Haha. gambar bukti bintik hitam yang semakin bermaharajalela pada muka i. semakin hari semakin teruk. lagi-lagi bila i banyak terdedah pada matahari. 

tak sabar nak tunggu hari ke-30 untuk tengok hasilnya. sama-sama bandingkan gambar di hari pertama tu dengan hari ke -30 tu nanti. I berharap sangat masalah bintik hitam ni berkurang lepas ni. kalau hilang terus lagi bagus. sangat berharap tau! InsyaAllah.. i dah berusaha, seterusnya i berserah . 







13 comments:

izma. said...

semog brjya..yeyyyy


ni dpt sponser ke??hihi

Huda Luna said...

insyaAllah akan hilanggg. lepas tu pakai skII kulit nnt flawless hee.

*nak skII tp x mampu lg tp kwn2 yg pakai semua dh gebu*

ni@ @in said...

produk healin bagus gak..pernah pkai foundation dia..besh ngat..flawless terus muka..tp xmampu nk cont guna..over budget..hehehe

ada mokhtar said...

IZMA : i guna duit sendiri tau.. orang tu xsponsor pun.. huk huk

ada mokhtar said...

huda luna : aiyaa itu lagi ketaq nak kuaq duit.. hehe.. insyaAllah akan try nnt.. tp ken minta bakal suami sponsor la..

ada mokhtar said...

nia :harap2 berkesan gak la pada i.. tp kne ikat perut skit la ni semata-mata nak beli healin.. hehe

izma. said...

bila dh cantik nanti jangan lupa kat adik2...hahahaha

huhu ingtkan dpt sponser..xpe la try ar dlu..

miss jue said...

awak, dah lama ke masalah kulit tu?? sian awak... semoga berbaloi duit yg dilaburkan. insyaAllah.

ada mokhtar said...

miss jue : since umur dah meningkat ni biasalah naik benda2 gitu.. hehe.. thanks dear.. Amin...

fatinfaqhtee said...

uuu..if berkesan sila share ya ! nak try.

ada mokhtar said...

fatin : setakat ni dah 2 minggu i guna.. bintik hitam cm biasa lagi tp i rasa kulit i dah cerah sikit.. hehe.. nnt after 4 weeks i update kesannye.. harap2 menjadi lah..

Anonymous said...

Skunk gne da ok ke kulit?ke still cmtu??

Anonymous said...

macamana...ok tak guna miraQ tu....