Pearl and Sabah Bah





If all the circumstances of acting are made to easy, then there's no grain of sand to make the pearl . ~Peter Sarsgaard


Kerjaya sebagai cikgu tidak semudah yang disangka. Eh! #TETIBA je kan. 




Tapi, untungnya jadi cikgu sebab selalu dapat hadiah . Asal student pergi bercuti mesti ada buah tangan untuk cikgu. Modal nak ambil hati cikgu lah tu kan. *__*


Testing! testing! . Buah tangan dari Sabah Bah di tangan berbulu ku . haha .. 

10 comments:

dhiera said...

ya ampun.. kalau pergi sabah jadi gila macam mutiara dengan kristal cantik2 taw. tbe2 rase nak pegi lagi~

ada mokhtar said...

bestnye... huhu i tak pernah smpai lagi tanah sabah... nak ajak mr ehem i honeymoon kat sana lah ;)

Epa Zarifa said...

hehehe, gelang kite same!!! memang design tu tgh in kat sane!

ada mokhtar said...

epa : eh ye ke.. hehehe... pndai jugak student i belikan ye..

cik.mila said...

cantik nye..sabah mmg byk bnda mutiara cmni..salam b2b :)

Adam said...

Sekali jer penah gie sabah

awall udinn'ALFIE'starr said...

Untungla. Cikgu skola mana ni? Nk jugekk. Hehe

[ wanni ] said...

cantiknya gelang tangan~ nak jugak? hehe

Salam perkenalan, blog cik ada chantekk :D

ada mokhtar said...

cik mila: hehe.. thanks :) salam perkenalan...

adam: i tak penah pegi pun

awall: sk rendah kat tiram.. hehe..

wani : salam perkenalan jugak :) thanks dear..

kayna said...

Besnyaa.. Cantik plak tu..