Tutorials Tudung Bawal Dian Pelangi



Assalamualaikum . Fenomena Tudung Bawal Dian Pelangi dah lama sebenarnya, tapi hari ni baru i dapat hidayah nak mencuba sebab terasa kagum dengan kecantikkan dan kejelitaan. lepastu konon-konon perasan nak jadi jelita macam dia jugak la kan. 

memang terpegun la kan dengan kejelitaan dia. gambar dari blog dian pelangi ; dianrainbow


 maka dengan itu proses percubaan menjadi jelita macam Dian Pelangi pun diteruskan dengan mengikut tutorial dibawah : 

tutorial dari blog dian pelangi jugak ; dianrainbow

sekarang tiba-tiba rasa menyesal pulak sebab dah meng anak tirikan semua tudung bawal yang dulu pernah bertakhta di hati. dulu dibuang-buang je, sekarang dah mula menggelabah nak beli baru. Huhh! sangat menyampah dengan perangai sendiri. 

tapi i ada berita baik untuk mereka-mereka yang mengalami masalah menyesal dengan diri sendiri sebab dah   terbuang semua tudung bawal. sekarang AmHijabs ada koleksi shawls bawal (casa cotton shawls) dengan harga yang sangat mampu dimiliki. 20 pilihan warna menarik gitu. 

ni antara pilihan warna yang ada. nak tengok warna-warna lain yang ada kelik je kat sini : AmHijabs . hanya rm15 sahaja. 


selamat bergaya dan menjadi sejelita Dian Pelangi *_*


2 comments: