Asam Pedas Johor Asli


Lagi satu percubaan mencari asam pedas yang sedap sehingga menjilat jari. kali ni cuba asam pedas kat Restoran Anisofea, Taman Mount Austin, Johor . belakang Hospital Sultan Ismail ja pun.

langkah pertama haruslah semak menu dulu kan. pilih mana-mana menu yang berkenan di hati untuk disuap ke mulut .


asam pedas ikan pari ni telah menambat hati i. nah ! amekaw semangkuk. nasib baik share dua orang . memang layan pekena asam pedas yang masam + pedas  berdua-duaan dengan aliana, my housemate.


lagi masyuk bila ada khailan ikan masin dengan telur air. bagi i tu dah kira pakej lengkap la kan.


kesimpulannya i bagi tiga setengah bintang untuk tahap kesedapan, kadar harga dan kecantikkan kedai. kalau dah teringin sangat nak makan asam pedas, boleh la makan kat restoran ni lagi. 



7 comments:

Syazwan Che Deraman said...

perhh..sedap woo..

yuyuy ekyn said...

sdap gle ni.kne try.hehhe

ada mokhtar said...

syazwan = mmg sedap :))

ada mokhtar said...

yuyuy = jom pegi makan sama-sama :))

yuyuy ekyn said...

nk ajk mkn cken chop ni.hehhe.nk x? :)

ada mokhtar said...

yuyuy = mesti la nak.. bila..? hehe

yuyuy ekyn said...

hujung bulan maybe. :)