Pink tetap di hati



Kononnya feminin la sangat kan bila barang serba serbi warna pink. okey tu adalah perasaan perasan yang wujud dalam hati i. disebabkan ghairah bercampur keterujaan yang terlampau serta tergedik bila nampak warna pink, jadi secara tak secara dah terbeli benda yang sama dan tiba-tiba terfikir "EH! asal semua pink ni. ala, tak variasi la pulak!"

Leather casing pink pertama bertahta di hati. Yang ni masa beli harga RM45

Silikon casing pulak merampas tahta hati . RM8 je tau. buy two for RM15.00

 Leather casing kembali bertaut dihati. i paling suka yang ni. kat bahagian dalam ada tempat untuk letak card. cantik dan murah. RM15 je tau.


"Ala kenapa semua warna pink ni". okey lepas ni nak elakkan beli warna pink lagi. walaupun pink tetap paling utama dalam hati. i nak try beli warna hijau takpun hitam la pulak >.<



4 comments:

einz miszmessy said...

hehehe...cik ada minat pink heh???ngeeeeeeeee~

Cik Suheela said...

tak yah beli kaler lain..pink lawa ape heeee ;p

yuyuy ekyn said...

pink itu sweet. :D

ada mokhtar said...

einz = memang minat sangat =)

cik suheela = ye, sangat lawa kan

yuyuy = setuju 100%