mood penuh air mata

dah berjam-jam i cuba nak menaip tapi baru je taip sepatah padam balik. berulang-ulang je perbuatan tu dari tadi. dalam kepala ni banyak sangat benda nak diluahkan. masalahnya tak tahu mana nak mula. dan terpaksa fikirkan hati-hati lain yang kena dijaga. 


apa yang i rasa sekarang cuma SAKIT GILA BILA TERPAKSA TUKAR STATUS DARI 'IN RELATIONSHIP' KE 'SINGLE'. 


sakit dalam hati. sakit dalam kepala. semua sakit. lagi sakit bila tak boleh nak luahkan!


Astagafirullah. jahilnya diri ni sampai terfikir kalau lah boleh reset diri ni jadi macam orang hilang ingatan kan bagus. dah tak payah nak kenang-kenang benda dah lepas. 


kuatkan imanku, Ya Tuhan 


5 comments:

Chempaka Sari said...

kenapa ni cik ada??sorry kalau menyibuk..

yuyuy ekyn said...

npe ni cekgu?xmau la sdih2.kuat kan semangat ye. :)

EDtv said...

SABAR EH.. SEMOGA ADA HIKMAH RAMADAN MENANTI...

Mrs Earth said...

u, kuatkan ati

cik nurulain said...

syida.........