senangnya menipu

okey i tahu kehebatan Farid menipu Anna memang tengah jadi isu hangat sekarang. status para wanita kat fb memang tengah kecoh memaki menyumpah seranah Farid. termasuk status i jugak la tu. sungguh emosi kan para wanita. ANNISSA buat i rasa nak tolong sepak muka Farid dan Balqis. dan nak tolong cakap pada Anna "kenapa la kau ni ngok ngek sangat?".





tutup la cerita penipuan Farid tu. buat i rasa membara je pulak. tetiba emosi yang melampau. i nak cerita pasal senangnya menipu kanak-kanak ni. kisahnya macam gini :


Murid A : cikgu! cikgu pernah berlakon tak?
Cikgu : pernah
Murid B : cerita apa?
Cikgu : Syurga Cinta
Murid A : ha! betul la. kan betul aku cakap ( dengan muka penuh bangga bercakap dengan Murid B)


muka cikgu terus menjadi ungu disebabkan biru menahan malu dan merah menahan gelak bergabung. apa-apa jelah korang kanak-kanak. cun sangat ke muka cikgu korang ni sampai tak dapat bezakan cikgu ada mokhtar dengan heliza helmi. actually ni bukan kali pertama dialog tu terjadi. dah tak terbilang ye. ehem ehem. tetiba wujud perasaan perasan di sini. ha ha ha. 





nah muka kiut heliza helmi untuk korang kanak-kanak yang sangat senang ditipu *__*



8 comments:

Miscellaneous Smiles said...

hahaaaa..~~
heloo ct helizaaa..~

einz miszmessy said...

walawei...betul ke cik ada???bdk2 tanye cmtu??

einz miszmessy said...

walawei...betul ke cik ada???bdk2 tanye cmtu??

....nurul izma... said...

hehehe cikgu syuhada

ada mokhtar said...

budak-budak memang macam gitu.. hehe..

ada mokhtar said...

budak-budak memang macam gitu.. hehe..

Messy Girl said...

hahaha.....yeke ni ?

ada mokhtar said...

messy = hehehe.. budak2 kalau dilayankan macam gitu la merapunye...