hobi saya

Assalamualaikum. 


okey kasi usha gambarajah penting dulu ye ;-)



okey, apakah makna semua ini? maknanya i tiba-tiba rasa tebiat nak memulakan hobi baru. actually minat nak menjahit ni dah lama wujud dalam jiwa ni. tapi banyak sangat dugaan datang melanda kan. 


dengan penuh azam i bernekad jugak nak melaksanakan hobi menjahit ni. dan paling penting nak membuktikan pada adik-adikku yang suka sangat pandang sinis pada i konon-konon hangat-hangat tahi ayam je ni. tapi tak dinafikan. kadang-kadang i memang macam gitu.


tapi kali ni lain tau! semangat berganda-ganda ni.  insyaAllah.. i akan mula menjahit secepat mungkin. tunggu ye hasilnya *__*




9 comments:

miss nana said...

gdluck cikgy..hehe

Lizzie Yasmin said...

alahai bestnya mesin tue.. cer review skit pasal mesin jahit tue..

chegu abbas said...

hobi yang bagus,,,hihii

CIK FERRA AWW said...

WAH.. PASNI LEH WAT BISNES PULAK KAN. CHAYOKKK

einz miszmessy said...

chaiyok2 cik ada....pedulikan kata2 owg yg nak jatuhkan kita!!!ok?

ada mokhtar said...

miss nana = thanks dear =)

Lizzie = alahai, segan la i... mesin beginner tahap kanak-kanak je tu
..

chegu abas = betui2 =)

cik farra = hehehe.. kena mantapkan skill dulu..

einz = u mmg best la =)

dd.hasnidar said...

ada,u beli mesin jahit tu kat mana ye?kebetulan i memang tgh survey mesin jahit..

ada mokhtar said...

I beli kat tesco dear.. Kat pacific pun Ada jugak.. Latest I tgk hrga kt tesco rm79

dd.hasnidar said...

oo..ok.pasni bleh la carik kt sana.thanx ye.