Di Mana Joe Jambul





ingat lagi tak gameshow di mana joe jambul? memang faveret i la dulu melayan gameshow ni.


bagus tau cerita ni untuk jadi medium mengajar kajian tempatan. teruk sangat pengetahuan budak-budak sekarang bab-bab kajian tempatan.


p/s : dah namanya pun cikgu, sepanjang masa nak kaitan apa-apa dengan budak-budak kat sekolah kan *__*

8 comments:

farahmad55 said...

xsmpt update lgi..ngeee

faqhrule said...

yang botak bang bang boom tu pun ada dalam rancangan joe jambul ni kan?

ishiko said...

hehee.. 'dimana............. Joe... Jamboooooo.....'

anim harizah said...

kan2..

Imran nyambek said...

ni feveret ni dulu woo

damha said...

slm cikgu ada...ni nama betoi ke....cikgu mengajar kat ne ekkk..he333

fromjarn said...

asalamualaikum..
cter lama ni..
time budak2..
dlu mmng layan cter ni..hehehe :)

ada mokhtar said...

farah = jangan malas =)

ujang = ye ke, tak perasan pulak

ishiko = hehehe... layan jugak rupanye =)

anim = hehehe...

imran = ramai peminat rupanye cte ni kan..

damha = hehehe... nama separa betul.. i ngajar kat jhor

fromjarn = kalau ada lagi sekarang, harus i layan jugak =)