ketagih bau mamak osman


Assalamualaikum. 


BAU MAMAK? betul ke ni? lagi baik i ketagih bau minyak petrol dari ketagih bau mamak ye. oh no! tak sanggup i nak bayangkan. tiba-tiba rasa menyesal tulis tajuk macam gitu. haha.. 


cerita sebenarnya i ketagih nan cheese tandori di kedai mamak ye bukan ketagih bau mamak. orang bertanggungjawab buat i kena penyakit ketagih harus la cik farah. dia yang kenalkan i dengan nan cheese restoren mamak osman dekat belakang mydin, bandar baru uda johor. 


asyik terkenang-kenang je rasa nan cheese tandori ni tau. buktinya dalam masa sebulan je, lebih kurang 4,5 kali i pergi makan nan cheese tandori ni. 


tengok betapa gembiranya i. jom makan *__*



nan cheese tandori ni i punya



nan garlic tandori ni mr ehem punya



sekali dengan mr ehem i paksa teman i makan nan cheese tandori ni. nanti nak pergi makan lagi. siapa nak ikut jom la *__*



7 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xkan berdua..
bawak la aku same..
sob sob sob..

♥e'in♥ said...

wah... e'in pon selalu gak lepak sini..

ada mokhtar said...

senja = jimat kos berdua je..

e'in = nanti buleh makan sama-sama kat situ.. hehehe

kasih.annur said...

erkk....menarik.
kena cari gak ptg nie...

asya areena said...

da pernah makan daa . seriously best . so fluffy kan naan dia .

ada mokhtar said...

annur = cepat2, pi cari.. hehehe

asya = a'ar betul tu.. dok teringat je ni...

wawan said...

dan² teringat indian pizza kat kapitan. malam ni nak kena terjah niii HEHEHE