support wear it right campaign


Assalamualaikum! 



korang pernah tengok banner ni tak? i rasa dah ramai yang familiar dengan banner ni kan. tahniah kepada sue anna joe yang sangat kreatif mengadakan campaign ini. cara berdakwah yang sangat-sangat awesome. 


galaknya jari i menaip kat sini adalah untuk menyokong campaign ni. yelah, selama ni i pun selalu je pakai tudung sesuka hati je. kadang-kadang tak menutup apa yang sepatutnya. tahniah kepada sua anna yang membuat hati i tersentuh. cewahh ayat. haha..insyaAllah, after this i akan sentiasa cover my chest *__*




feel free to watch my first tutorial video. bits nervous and clumsy! haha. gaya ni i dapat ispirasi dari si cantik-cantik manis the scarflets. selamat mencuba *__*


harus adik-adik i tergelak bila tengok video i ni. i kebosanan tau menunggu diaorang kat rumah. sampai hati diaorang biarkan i sorang diri kat rumah. adik-adik ku sayang, cepat la balik. kakakmu menunggu korang dengan penuh kebosanan ni.


7 comments:

mOOn said...

wow.. dah buat video tutorial plak!! menarik2.. mesti kurang pekerjaan nie kat rumah.. hehe.. uitt.. meh jln2 umah i..

mnfila said...

kempen nie mmg bgos..
tp lg bgos kalo tambah...

1) jgn pki tdg cam rahib
2) jgn pki tdg org malas

:D

Layla Zahara Isabelle said...

comel je dia..

btw i follow u back :)

ada mokhtar said...

moon = haha.. mmg i dah tahap kebosanan ni. i tak da transport la dear..

mnflla = insyaAllah =)

layla = thanks =)

Puteri Iqa Izyan said...

hehehe.let's cover our chest :D

nice tutorial dear :))

jum baca : ;))
Hans Si Tukang Tilik | Anonymous Yang Baik Hati

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe..lambat sikit video ne nak run..myb kat pc akak je kot

ada mokhtar said...

puteri iqa = thanks dear. lets cover our chest =)

baby mama = hehehe.. intent slow kot =)