senyum tak nampak gigi



Assalamualaikum. 


dah lama betul i tak join apa-apa contest padahal selalu je kena tag. sorry la ye mereka-mereka yang tag i. i sememangnya nak sangat buat entry join contest yang ditag tu. tapi apa kan daya. penyakit MALAS i ni membuak-buak. 


telah sampai nur pada i nak join contest kali ni. haha. telah kembali ke hobi i. memang suka sangat bab-bab join contest ni. memeriahkan segala contest yang ada *__*


contest ni cik muazatul adawiyyah yang anjurkan. dah ramai betul yang join. sangat meriah. cara nak join tersangat la senang. tak payah nak buat entry panjang berjela. no slogan, no copy paste banner. mudah kan. harus la join kalau dah mudah macam gitu.



ini gambar i ye *__*



lima orang yang i tag memeriahkan contest senyum tak nampak gigi:
cik ciima
anies
bakal adik ipar
senja
moonah






7 comments:

muas said...

so sweet! thanx ya join, GOOD LUCK!

fyna said...

comel sayang

ada mokhtar said...

muas + fyna =thanks dear =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selamat xder...
sape kene tag tue wat la yew...

nurul izma said...

kne join ke?ok2

bkal adik ipar???trmasuk gak hahaha

ada mokhtar said...

senja = hello, sila buat ye! hehe

izma = nak jadi adik ipar kena masuk.. hehehe

nurul izma said...

bz ar..xdpt join huhu