zaquan adha suami ayu raudah



Assalamualaikum!.. patah la hati ku ini.  huk huk. sudah hilang seorang jejaka hensem pujaan malaya. bukan hati i je kot yang patah. hati gadis-gadisan lain juga harus la berkecai juga kan. pujaan malaya ni dah sah-sah telah di ikat ketat-ketat oleh ayu raudah. ye ke ketat-ketat? choy! jahat je kan tanya soalan macam gitu. haha..



nasib baik la si ayu raudah ni pun cun melecun. bagai pinang dibelah dua la kan. so i redha kan pujaan malaya ni di ikat. tiba-tiba buat ayat pasrah, padahal tak ada kaitan pun mereka-mereka ni pada i. sekadar suka tengok muka hensem jambu batu, jambu air si zaquan adha ni je pun. okey, ini ayat tak nak mr ehem geram kat i sebab puji makhluk lelaki lain lebih-lebih. *__* . 


zaquan dan ayu dah selamat jadi suami isteri petang tadi. wow best! ..haha.. i sedang menyatakan perasaan seronok tengok orang berkahwin di situ. semoga perkahwinan diaorang ni berkekalan ke akhir hayat. okey, usha gambarajah majlis berinai ayu raudah. kelik beautifulnara






selamat pengantin baru kepada mereka *__*


3 comments:

puteri ain said...

selamat pengantin baru buat mereka berdua..

Puteri Iqa Izyan said...

menangis tak berlagu dah nih.. wuwuuuu T__T

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selamat pengantin baru....