penyudah segala kekusutan


semuanya jadi makin teruk sekarang. serba serbi jadi kucar kacir. i dah tak keruan tahap nak terjun dari tempat tinggi.


wwwWWWWWWAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhgggggggggggg!!


terjun dari tempat tinggi sambil menjerit sekuat hati. bestnya kalau dapat buat aksi bungee jumping diwaktu otak tengah berserabut dan badan dah tak berdaya nak tampung bebanan. 

letih sangat dengan beban sekarang. demam selsema tak baik lagi, ditambah pulak dengan pakej batuk. badan sentiasa panas, tapi tapak kaki ni sejuk je memanjang. sepanjang masa nak kena pakai stokin. dah gaya orang tengah berpantang pulak kan. lemas betul. muka lak dah macam nenek kebayan. mengelupas sini sana.TIDAKKKK!!!  benci tengok muka sendiri kat cermin. budak-budak sekolah pun naik menyampah tengok muka selekeh i sekarang. 

tu pasal  kesihatan. ni pasal kerja berlambak nak kena siapkan. tak memang tangan. kalau ada jual tangan palsu boleh cantumkan kat badan ni, memang awal-awal lagi i beli. kalau ada 10 tangan  mesti cepat siap kerja i kan. tapi kalau beli sampai 10 tangan, i nak cantum kat mana. badan i kecik je.. karang smpai ke kaki pun ada tangan juga. okey, cancel. beli dua tangan je cukup. dua tangan original plus dua tangan extra. so dapat cepatkan kerja 20% lebih cepat kan. 


kesihatan dah, kerja pun dah. ni pulak pasal 'dia'. waaaaaargggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
seriously, I've no words to say. ni bukan priority i yang ketiga, tapi pertama. 

nak buat aksi bungee jumping kat bangunan sekolah!!!!!!!!!!!

mak, abah, adik-adik... rindu kamuu.  huk huk huk.. *__*' BENCI tau! mula la berlenang air mata ni. huk huk huk . 


konklusinya, Ya Allah, beri kekuatan kepada ku menempuh segala dugaanMu ini. daripada terus melalut tak tentu arah lagi baik i ambil wuduk baca Qur'an. agaknya dah banyak sangat dosa terkumpul, tu yang rasa panas semacam je ni. Salam. 




3 comments:

Zulfahmi Abidin said...

haha.kau dah kenape.realax la beb.^__^ aku kan ade.meh sini syg org lempang meh.hahahaha


Terkini: 1. Entry Ke-47 Nie Entry Paling Panjang Aku Pernah Tulis 2. Bila Aku Jumpe Perempuan Yang Aku Benci 3. Selamat Hari Raya Aidiladha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

jgn nak nanes2 rindu family...
hehehe...

Vintage Rose said...

alahai dear..sbr bebnyak ye:)
insyallah di beri kekuatan nak hadapi sume tu..