Rawa steamboat


 captured at 10.00 pm this night. yeah!!!! dah boleh senyum. mr ehem pun dah tak bermuka bengis nak makan manusia lagi. terima kasih daun keladi ye mr ehem sebab sudi datang jumpa i hari ni. really appreciate that. akhirnya dah hilang semua rasa cuka masam kat muka i ni. i dedicate lagu sandarkan pada kenangan jamal abdillah featuring sarah untuk u. 

copy paste lirik;
Mengapa kita harus bersengketa
Kerana fitnah dan salah sangka
Apa yang telah terjadi pada kenangan
Sememangnya aku tak pernah melupakan
Mengapa masih ada perasaan benci
Kerana cinta dan percaya luput dalam perasaan

Marilah kasih
Kita saling sayang menyayang
Kalaulah ada benci
Kita sandarkan pada kenangan

muka dah manis, jadi boleh makan dengan lahapnya. malam tadi kitaorang decide makan kat Rawa BBQ & Steamboat. dah kerap sangat i makan kat situ. sekarang mr ehem pulak yang kena penyakit ketagih makan kat situ. tak kisah la ketagih makan kat situ sebab sangat berbaloi. berbaloi-baloi. 

kedai makan ni sentiasa penuh. tak kisah la weekend or week days. kalau smpai lambat alamatnya memang kena berdiri tunggu orang sudah makan la. tadi masa sampai kena berdiri tunggu table kosong. lebih kurang 5 minit jugak la. nasib baik tak lama sangat. maunya melalak-lalak perut i kalau tunggu lama lagi. hari ni ahad, so paham-paham jelah. manusia ramai di sana sini. 

okey dah dapat table, terus panaskan tomyam and sup. i jaga table, mr ehem pergi serbu kaunter makanan. ambil je apa yang kau rasa nak makan. sebanyak mana pun tak kisah asalkan kau tak membazir la. harga dikira per person. untuk adult RM18. kanak-kanak pulak RM7.00. pasal stok makanan jangan risau. sentiasa refill. so kalau datang lewat pun takpa. makanan tetap ada dan cukup. sampai tahap tak termakan la. seafood, ayam, daging, sayur, semua ada kat sini. memang confirm tak termakan semua. air pun macam-macam ada. dari karbonat sampai la ke tea. i paling suka ice-cream. macam-macam perisa ada. sebut je jagung, keladi ke apa. 

sayur favorite i. campakkan dalam kuah tomyam. nyum-nyum.

benda wajib berlari pergi ambil adalah satay. perghh, terbaik. bakar sendiri, siap terus masuk mulut. i tak makan seafood so pilihan i makanan darat jelah. penggemar seafood mesti seronok kat sini. spesis pelik-pelik pun ada kat sini. gerun aku tengok udang besar-besar. mr ehem kena layan makan seafood sorang-sorang. kesian dia.

udang tengah mengelupur nak jadi arwah. seafood kat kedai ni fresh lagi kecuali ikan la. kau bakar dia hidup-hidup tau. siap sedia la berkawal sebelum kau menjerit terkejut dek seafood yang meloncat-loncat. 


dah selesai. burpp tersangat la kenyang. 

mr ehem dah tidur. jadi mari balik. selamat malam *__*

4 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

best nye leh date sokmo...

faqhrule said...

kan dah cakap! haa elok la camni :)

Aliesya♥Amani said...

sedapnye mkn kt ctu!!!!

ada mokhtar said...

=) dah happy...
a'ar mmg sedap aliesya.. harus try..