love quote


We were given: Two hands to hold. Two legs to walk. Two eyes to see. Two ears to listen. But why only one heart? Because the other was given to someone else. For us to find. 




and lastly i found ;




lokasi kejadian; depan HEP 
masa: februari2006

mr ehem: kenapa ko tak datang training semalam?
miss ada: ko rindu kat aku ke?
air muka dia berubah. malu-malu meow la tu. first time dia tegur i tau. selama ni muka dia bukan main kerek lagi. jeling-jeling je bila kat padang. memang tak pernah nak senyum pun kat team perempuan. huh! seram je. serius je. nak gelak pun takut. coach marah karang, siap la kena denda. tiba-tiba boleh pulak tunjuk prihatin tanya kenapa i tak datang training. dia perasan rupanya i kat padang. haha. gotcha i kenakan u dengan ayat power i. merah terus muka. 


then the love slowly grows 
*__* meowww